Kontakt borgerrådgiveren

Du har mulighed for at få et personligt møde med borgerrådgiveren.

Tina H. Jepsen

Hvis du har brug for hjælp i forbindelse med din kontakt til Nyborg Kommune, har du mulighed for at få en samtale eller et møde med borgerrådgiveren. Det er dog en god idé at ringe eller skrive i forvejen for at aftale et tidspunkt. Borgerrådgiveren har i særlige tilfælde også mulighed for at besøge dig hjemme. 

Borgerrådgiveren har de samme åbningstider som kommunen i øvrigt. Da funktionen varetages af én enkelt person, vil der dog ofte være tidspunkter, hvor borgerrådgiveren ikke kan træffes på grund af møder, undervisning, ferie eller sygdom.

Hvis borgerrådgiveren ikke har mulighed for at besvare et telefonopkald fra dig, kan du lægge en besked på telefonsvareren. Jeg bestræber mig på at besvare dit opkald hurtigst muligt (normalt inden for 24 timer), dog kan der forventes længere svartid i tilfælde af møder, ferie eller lignende 

Kontakt til borgerrådgiveren

Personlig henvendelse 

Borgerrådgiveren, Sekretariatet
Rådhuset
Torvet 1
5800 Nyborg

Sen en sikker mail MED personfølsomme oplysninger 

Personfølsomme oplysninger fx cpr.nr., helbredsoplysninger o.l. bør altid sendes som en sikker mail. Du skal bruge dit NemId for at sende en sikker mail.

Send en sikker mail her

OBS! Vær opmærksom på, at du ikke kan være anonym i en mail.

Send mail UDEN personfølsomme oplysninger

Skal du sende en mail uden personfølsomme oplysninger, kan du skrive til borgerraadgiver@nyborg.dk

Ring til borgerrådgiveren

Telefon direkte: 6333 7708 eller via omstillingen 6333 7000

Send et almindeligt brev

Nyborg Kommune
Borgerrådgiveren
Sekretariatet, Rådhuset
Torvet 1
5800 Nyborg

Sidst opdateret 04. januar 2019