... din indgang til os

Skal du have fat i Nyborg Kommune, så er Borgerservice et godt sted at starte.

Her har du de fire indgange til Borgerservice:

www.nyborg.dk og selvbetjening

Vores hjemmeside er den nemme indgang til mange af de mest almindelige offentlige ydelser. Under Selvbetjening kan du nemt og hurtigt ordne flytning, bestille sundhedskort, skifte læge og mange flere ting. På siden kan du også læse om krav og regler og finde information om servicetilbud og ydelser.

Selvbetjening

Hotline 6333 8000 for selvbetjening

Har du brug for hjælp, så kan du nu ringe til Hotline 6333 8000 mandag-torsdag kl. 9-20 og fredag kl. 9-13, hvor borgerservicemedarbejdere sidder klar til at hjælpe dig. Hotlinen giver dig vejledning i forbindelse med de digitale selvbetjeningsløsninger, kommunerne og det offentlige stiller til rådighed. Medarbejdere har ikke adgang til din konkrete sag og kan derfor ikke foretage direkte sagsbehandling.

Hjælp til selvhjælp

Der er også hjælp at hente, hvis du møder op i Borgerservice. Her vil en medarbejder give dig medbetjening via en af de opstillede borger pc'ere. Så er du bedre rustet næste gang du skal selv.  HUSK dit nøglekort da det er en forudsætning for, at du kan logge på løsningerne.

6333 7000

Vores telefonmedarbejdere kan hjælpe med meget og svare på det meste. Så er du i tvivl om, hvor du skal henvende dig eller hvem, du skal tale med, så ring til os. Hvis vi ikke kender svaret, bliver du stillet videre til rette vedkommende. Medarbejderne kan også give dig råd og vejledning om brugen af kommunes hjemmeside.

Borgerservice

I Borgerservice skal du henvende dig, hvis du skal bestille pas og kørekort, eller hvis du har brug for vejledning fra en af vores medarbejdere. Du kan få klar besked om de offentlige tilbud lige fra børneydelser til pension.

Sidst opdateret 04. januar 2017