Hotline 6333 8000 - for digital selvbetjening

Borgerservice i Nyborg Kommune tilbyder, sammen med 18 andre kommuner i Region Syddanmark, målrettet hjælp til digital selvbetjening også uden for almindelig åbningstid.

Problemer med en selvbetjeningsløsning på nettet?

Har du brug for hjælp, så kan du nu ringe til Hotline 6333 8000 mandag-torsdag kl. 9-18 og fredag kl. 9-13, hvor borgerservicemedarbejdere sidder klar til at hjælpe dig.

Hvad kan hotlinen hjælpe med?

Hotlinen giver dig vejledning i forbindelse med de digitale selvbetjeningsløsninger, kommunerne og det offentlige stiller til rådighed. Hotlinens medarbejderne vil kunne vejlede i de fleste offentlige digitale løsninger. Medarbejdere har ikke adgang til din konkrete sag og kan derfor ikke foretage direkte sagsbehandling.

Ideen bag samarbejdet

Vi vil gerne give borgerne endnu bedre mulighed for at klare sig digitalt. Vi ved, at borgerne nogle gange har behov for hjælp – også uden for kommunens almindelige åbningstider. Derfor har vi nu etableret et samarbejde med Hotline Syddanmark, så borgerne også kan få hjælp til selvbetjeningsløsningerne, når det passer dem, siger borgerservicechef Betina Østergreen.

Vi har store forventninger til det nye initiativ. Dels håber vi på, at det kan få endnu flere borgere til at blive digitale. Dels tror vi på, at borgerne med den service også vil opleve, at det bliver både hurtigere og nemmere at komme i kontakt med kommunen, når det passer dem, fortæller borgerservicechef Betina Østergreen.

For at komme i kontakt med den nye hotline, skal borgeren ringe til Hotline 6333 8000 for digital selvbetjening i Nyborg Kommune.

For yderligere oplysninger kontakt

Borgerservicechef Betina Østergreen, tlf. 6333 7877, e-mail: bos@nyborg.dk

Sidst opdateret 17. december 2018