Skal du have fat i Nyborg Kommune, så er Borgerservice et godt sted at starte.
Her har du de fire indgange til Borgerservice:
www.nyborg.dk og selvbetjening
Vores hjemmeside er den nemme indgang til mange af de mest almindelige offentlige ydelser. Under Selvbetjening kan du nemt og hurtigt ordne flytning, bestille sundhedskort, skifte læge og mange flere ting. På siden kan du også læse om krav og regler og finde information om servicetilbud og ydelser.
Selvbetjening
Hotline for digital selvbetjening 6333 8000
Har du brug for hjælp med tidsbestillingen eller selvbetjeningsløsningerne, er du altid velkommen til at ringe til Borgerservice på 6333 8000.
Bestil tid i Borgerservice
Du skal nu bestille tid i Borgerservice/Ydelseskontoret, inden du møder op.
Når du bestiller tid, får du samtidig at vide, hvilke dokumenter, du eventuelt skal medbringe, så vi bedre kan hjælpe dig, og hvis der findes en selvbetjeningsløsning til dit spørgsmål, kan du også benytte denne.
Du kan selv vælge tidspunktet indenfor almindelig åbningstid på alle hverdage bortset fra onsdag, hvor Borgerservice har lukket for personlige henvendelser.
Bliver du forhindret i at møde, skal du annullere tiden enten på den SMS, du har fået eller ved at ringe til en medarbejder i Borgerservice.
Husk altid at tage NemID med, hvis du har bestilt en tid i Borgerservice.
6333 7000
Nyborg Kommunes omstilling kan hjælpe med meget og svare på det meste. Så er du i tvivl om, hvor du skal henvende dig eller hvem, du skal tale med, så ring til os. Hvis vi ikke kender svaret, bliver du stillet videre til rette vedkommende.