Udbud af pengeinstitutaftale for Nyborg Kommune

Nyborg Kommune ønsker at indgå én samlet aftale med et pengeinstitut med henblik på håndtering af kommunens daglige bankforretninger og kapitalforvaltning.

Ydelsen skal bl.a. dække:

  • Alle betalingstransaktioner, dog undtaget de transaktioner, der jf. lovgivningen skal foregå via OBS-kontoen
  • Adgang til at anvende pengeinstituttets onlinebank
  • Øvrige forretninger såsom brug af valutaveksling, kontante indbetalinger, døgnboksindbetalinger, nationalbankoverførsler, Visa/Dankort, MasterCards m.v.
  • Rådgivning om daglige transaktioner m.v.
  • En kreditfacilitet på kr. 150 mio.
  • Kapitalforvaltning

Kommunen ønsker at indgå en 4-årig aftale, jf. bilag 1 Kontraktudkast.

Sidste frist for afgivelse af tilbud er 12. december 2019 kl. 12.

Procedure

Du tilmelder dig opgaven ved at trykke på linket nedenfor. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for videre deltagelse og er uden omkostninger.

Efter du har meldt din interesse skal du oprettes i Mercell - dette sker indenfor normal arbejdstid og er ikke en automatisk proces. Herefter modtager du login koder til www.mercell.dk. Når du er logget ind, skal du trykke på "My Mercell" for at se eller downloade alle informationer.

For at deltage i opgaven klik her

Sidst opdateret 06. november 2019