Alle offentlige udbud bliver også annonceret på den nationale annonceringsportal www.udbud.dk.
Nyborg Kommune
Leverandør til kommunen
Forpagtningsaftale
Udbud af forpagtning af naturareal ved Svanedammen Vest til afgræsning.
Nyborg Kommune udbyder ved tilbudsgivning ca. 6,5 ha til forpagtning for en 5 års periode fra den 1. juli 2023 til den 30. juni 2028 på matr. nr. 2bb Nyborg Markjorder. Arealet fremgår af oversigtskortet i bilag 1.
Materialet, der danner grundlag for afgivelse af tilbud, består af følgende:
- Nærværende opfordringsbrev
- Udkast til forpagtningsaftale med tilhørende bilag [1-6]
- Bilag 1 – Kort, Område Svanedammen Vest
- Bilag 2 – Tilbudsark
- Bilag 3 – Tro og loveerklæring vedr. ubetalt, forfalden gæld til det offentlige
- Bilag 4 – Tro og loveerklæring om Rusland
- Bilag 5 – Tro og loveerklæring om overholdelse af dyreværnsloven
- Bilag 6 – Arbejdsklausul
Aftale med vindende tilbudsgiver indgås på baggrund af udkast til aftale inkl. bilag, der er vedlagt dette udbudsmateriale.
Tilbudsgiver gøres opmærksom på, at der kan foretages ændringer af udbudsmaterialet efter offentliggørelse af dette, herunder ændringer af kravspecifikationen og udbudsbetingelserne. Tilbudsgiver opfordres derfor til løbende at holde sig orienteret om udbuddet.
Sidste frist for tilbud er 24. marts 2023 kl. 12.
Procedure
Du tilmelder dig opgaven ved at trykke på linket nedenfor. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter du har meldt din interesse skal du oprettes i Mercell - dette sker indenfor normal arbejdstid og er ikke en automatisk proces. Herefter modtager du login koder til www.mercell.dk. Når du er logget ind, skal du trykke på "My Mercell" for at se eller downloade alle informationer.
Koncessionsaftale
Opsætning og drift af offentligt tilgængelige ladestandere i Nyborg Kommune.
Nyborg Kommune ønsker at indgå en aftale på opsætning og drift af offentligt tilgængelige ladestandere på offentlige parkeringspladser i Nyborg Kommune.
Tilbudsindhentningen gennemføres som en offentlig annoncering med baggrund i AFI-loven (Lov nr. 412/2022) og tilhørende udstedte og senere tilkomne bekendtgørelser (herunder BEK. nr. 1010/2022 og 1073/2022).
Tilbudsindhentningen er ikke omfattet af Udbudslovens regler, men derimod koncessionsreglerne. Tilbudsindhentningen annonceres på udbud.dk og Nyborg Kommunes hjemmeside, jf. § 2 i Bekendtgørelse om ordregivers indgåelse af aftaler om retten til at virke som operatør af offentligt tilgængelige ladepunkter (BEK. nr. 1073/2022).
Tilbudsindhentningen omfatter 46 ladelokaliter, hvor der skal opsættes offentligt tilgængelige ladestandere. De 46 ladelokaliteter er fordelt på 3 delaftaler. Fakta omkring de enkelte delaftaler, herunder lokaliteter fremgår af Udbudsbilag A - Tilbudsskema.
Det samlede Tilbudsmaterialet består af:
- Annonceringsbetingelser med bilag
- Udbudsbilag A – Tilbudsskema
- Udbudsbilag B – Cowi rapport om infrastruktur og el biler i Nyborg Kommune
- Udkast til koncessionsaftale med bilag
- Bilag 1 – Tekniske Vilkår for opsætning og drift af ladelokaliteter
- Bilag 2 – Arbejdsklausul
- Bilag 3 – Tro og love erklæring vedr. udelukkelsesgrunde, jf. Udbudsloven §§ 135, 136 og 137, stk. 1, nr. 1, 3 og 5.
- Bilag 4 – Tro og love erklæring om Rusland
Der indgås aftale med én ladeoperatør pr. delaftale. Aftale indgås på baggrund af udkast til koncessionskontrakt inkl. bilag, der er vedlagt dette tilbudsmateriale.
Ladeoperatør gøres opmærksom på, at der kan foretages ændringer af tilbudsmaterialet efter offentliggørelse af dette, herunder ændringer af kravspecifikationen og annonceringsbetingelserne. Ladeoperatør opfordres derfor til løbende at holde sig orienteret om tilbudsindhentningen.
Sidste frist for tilbud er 24. april 2023 kl. 12.
Procedure
Du tilmelder dig opgaven ved at trykke på linket nedenfor. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter du har meldt din interesse skal du oprettes i Mercell - dette sker indenfor normal arbejdstid og er ikke en automatisk proces. Herefter modtager du login koder til www.mercell.dk. Når du er logget ind, skal du trykke på "My Mercell" for at se eller downloade alle informationer.
Vi benytter den elektronisk udbudsportal Mercell til afvikling af vores udbud.
Hos Mercell vil der være adgang til udbudsmaterialet, som beskriver opgaven og de varer og ydelser, der skal leveres. Det vil også være beskrevet, hvordan og hvornår man senest skal afgive tilbud.
Når tilbudsfristen er udløbet, evalueres og bedømmes de indkomne tilbud på baggrund af de i udbudsmaterialet nævnte kriterier.
Se også

Fællesindkøb Fyn
Du finder flere af kommunens udbud hos Fællesindkøb Fyn.
Politikker