Er du som iværksætter eller allerede etableret virksomhedsejer lidt usikker på, hvordan du skal håndtere f.eks. skat og moms, beregning af priser, salgs- og leveringsbetingelser, kontrakter, forsikringer m.m.
Så er dette minikursus lige det, du står og mangler.
På en levende og forståelig måde tager en revisor, en advokat eller jurist, en bankrådgiver og en forsikringsrådgiver udgangspunkt i dine spørgsmål og udfordringer. Så vil du have styr på de økonomiske og juridiske aspekter i din kommende virksomhed, så skulle du tilmelde dig denne unikke mulighed.
Kurset er fleksibelt forstået på den måde at vi prioritere nedenstående emner efter deltagernes ønske og behov.
Emner på dagen
- Skat & moms
- Handels- og leveringsbetingelser
- Salgs- og købskontrakter
- ApS eller måske en personligt ejet virksomhed
- Hvordan forsikrer jeg mig tilstrækkeligt
- Ansættelser og kontrakter
Tidspunkt
Næste kursus afholdes torsdag 1. september 2022.
Sted
Kurset afholdes online.
Pris
Gratis for dig der bor og/eller har virksomhed i Nyborg Kommune, men ved afbud senere end 24 timer før eller udeblivelse fakturere vi med et ”no show gebyr” på 150,-
Tilmelding
Tilmelding på erhverv@nyborg.dk. Vil du vide mere kan du kontakte chefkonsulent, Stig Bøgh, på tlf. 6155 6600.