Om borgerrådgiveren

Borgerrådgiveren behandler klager over kommunens sagsbehandling og medvirker til, at der ydes en god borgerservice med borgeren i centrum.

Hvis du har brug for hjælp i forbindelse med din kontakt til Nyborg Kommune, har du mulighed for at få en samtale eller et møde med borgerrådgiveren. Det er dog en god idé at ringe eller skrive i forvejen for at aftale et tidspunkt. Borgerrådgiveren har i særlige tilfælde også mulighed for at besøge dig hjemme. 

Borgerrådgiveren har de samme åbningstider som kommunen i øvrigt. Da funktionen varetages af én enkelt person, vil der dog ofte være tidspunkter, hvor borgerrådgiveren ikke kan træffes på grund af møder, undervisning, ferie eller sygdom.

Hvis borgerrådgiveren ikke har mulighed for at besvare et telefonopkald fra dig, kan du lægge en besked på telefonsvareren. Dit opkald vil blive besvaret hurtigst muligt (normalt inden for 24 timer), dog kan der forventes længere svartid i tilfælde af møder, ferie eller lignende.

Information

Ofte stillede spørgsmål

Kontakt

Har du spørgsmål til borgerrådgiveren?

Borgerrådgiver - Bjørn Brøndum Pedersen
Torvet 1 - 5800 Nyborg

Åbnings- og telefontider